“Vindecarea unei persoane poate fi realizată doar de el însuși.” Sistemul de sănătate al lui Katsuzo Nishi, compus din șase reguli

“Vindecarea unei persoane poate fi realizată doar de el însuși,” obișnuia să repete vindecătorul japonez Katsuzo Nishi. Acest om nu numai că a reușit să facă față propriilor sale afecțiuni, în fața cărora specialiștii au fost neputincioși, dar a ajutat și mulți oameni.

Aproape acum o sută de ani, Katsuzo Nishi a dezvoltat un sistem de îmbunătățire a organismului, format din șase reguli de aur. În acest timp, sistemul și-a demonstrat eficacitatea. Datorită lui, mii de oameni au scăpat de afecțiunile lor și au îmbunătățit starea lor de sănătate. Astăzi, în Tokyo, există un institut întreg care lucrează conform metodelor lui Nishi.

Creând propriul său sistem de îmbunătățire a sănătății, Katsuzo Nishi a ajuns la concluzia că organismul este o entitate unitară. Prin urmare, el a susținut că tratarea sau îngrijirea unui organ anume este o pierdere de timp. Trebuie să lucrați cu întregul organism, utilizând numai metode naturale de îmbunătățire, a remarcat Nishi.

Potrivit vindecătorului japonez, pentru a vă îmbunătăți sănătatea, trebuie să acordați atenție constantă alimentației corecte, posturii, sprijinului fizic – picioarelor și stării emoționale. Pentru întărirea acestor elemente, Katsuzo Nishi a creat șase reguli.

Prima regulă: dormitul pe o suprafață tare

Nishi susținea că o postură incorectă poate cauza diferite afecțiuni și poate afecta starea emoțională. De aceea, îngrijirea sănătății coloanei vertebrale este extrem de importantă.

În primul rând, în timpul zilei, trebuie să vă asigurați că umerii și spatele sunt drepți, iar abdomenul este strâns, spunea Nishi.

În al doilea rând, deoarece petrecem o treime din viață dormind, este important ca acest timp să fie benefic pentru postură. Suprafața pe care dormim trebuie să fie plană și tare. De aceea, japonezii preferă să doarmă pe podea.

Somnul pe o suprafață tare nu ajută doar la formarea unei posturi sănătoase și la relaxarea musculară, ci și la îmbunătățirea proceselor metabolice din organism.

Obișnuirea cu somnul pe o suprafață tare ar trebui făcută treptat. La început, puteți aloca 20 de minute pentru acest tip de somn, crescând treptat timpul. După trei săptămâni, spunea vindecătorul japonez, organismul se adaptează complet la somnul pe o suprafață tare.

A doua regulă: folosirea unui cilindru pentru somn

Conform lui Nishi, dormitul pe o pernă moale poate duce la înclinarea gâtului și la afectarea posturii. Japonezii au chiar o expresie: “Gâtul înclinat este semnul unei vieți scurte.” Pentru a preveni acest lucru, Nishi recomanda folosirea unui cilindru tare pentru somn, sub gât. Pe cilindru trebuie să se afle a treia și a patra vertebră.

Katsuzo Nishi spunea că ar trebui să înlocuiți treptat perna moale cu cilindrul. Pentru acest lucru, el recomanda învelirea cilindrului tare cu ceva moale și înlăturarea treptată a straturilor moi.

De asemenea, Katsuzo Nishi susținea că, folosind un cilindru tare pentru somn, o persoană poate face un test pentru starea sa de sănătate. Dacă, atunci când stă pe cilindru, persoana simte disconfort, înseamnă că este deja într-o stare de sănătate precară.

A treia regulă: Exercițiul “Peștele de aur” 

Acest exercițiu corectează postura și îmbunătățește funcționarea întregului organism. Se efectuează de două ori pe zi – dimineața și seara.

Pentru a-l face, aveți nevoie de o suprafață tare. Exercițiul începe prin îndreptarea corpului. Culcat pe spate, întindeți-vă brațele deasupra capului, mâinile trebuie să fie la lățimea umerilor, iar picioarele – la lățimea șoldurilor.

Începeți să întindeți călcâiul drept și mâna dreaptă în direcții opuse. Apoi întindeți călcâiul stâng și mâna stângă. Efectuați aceste mișcări pe rând timp de unu-două minute. În timpul exercițiului, trunchiul nu trebuie să se ridice de pe sol.

Apoi, trebuie să vă plasați palmele sub gât și să vă uniți picioarele. În această poziție, faceți mișcări cu picioarele la stânga și la dreapta, astfel încât vibrațiile corpului să ajungă până la cap. Exercițiul se efectuează timp de unu-două minute.

A patra regulă: exercițiul ,,Agitarea”

Acest exercițiu se bazează, de asemenea, pe crearea de vibrații. Ajută la îmbunătățirea circulației capilare și la hrănirea celulelor. Potrivit lui Nishi, agitarea poate înlocui jogging-ul.

Agitarea se face culcat pe spate, cu un cilindru tare sub gât. Ridicăm picioarele și mâinile în sus. În această poziție, agitați membrii superiori și inferiori timp de unu-trei minute.

A cincea regulă: Exercițiul ,,Unirea palmelor și a picioarelor”

Acest exercițiu restabilește circulația sanguină și, prin urmare, îmbunătățește hrănirea și curățarea organismului.

Unim palmele pe piept, îndoiți genunchii și uniți picioarele. În această poziție, Nishi recomanda să rămâneți timp de 15-20 de minute.

Acest exercițiu are și o a doua parte, care constă în mișcarea mâinilor și picioarelor unite în direcții diferite.

A șasea regulă: Exercițiul spatelui și al abdomenului

Potrivit lui Nishi, acest exercițiu îmbunătățește sistemul nervos, accelerează metabolismul și dezvoltă forța spirituală a unei persoane.

Exercițiul se face așezat în genunchi, pe călcâi (cu genunchii îndreptați în lateral) sau “în poziția turcească”. Spatele trebuie să fie drept, iar mâinile trebuie să fie pe genunchi. Faceți mișcări oscilante cu corpul, aplecându-vă în dreapta și în stânga alternativ. În același timp, mișcați abdomenul înainte și înapoi.

Acest exercițiu trebuie făcut timp de zece minute. În același timp, Katsuzo Nishi recomanda să vă imaginați că sănătatea voastră se îmbunătățește în fiecare zi și că organismul vostru se umple de sănătate și fericire.

Nishi spunea că sistemul său ajută oamenii să dezvolte trei obiceiuri fără de care fericirea nu este posibilă. În primul rând, este obiceiul sănătății constante. În al doilea rând, este obiceiul muncii constante. În al treilea rând, este obiceiul învățării constante.

Numai oamenii se pot face pe ei înșiși sănătoși și fericiți – asta a încercat să convingă Katsuzo Nishi pe cât mai mulți oameni, pentru că el însuși a ajuns la această concluzie.

CITEȘTE CONTINUAREA PE 👉